diumenge, 5 d’abril del 2009

2 D´ABRIL DE 2.009 DIA DEL LLIBRE INFANTIL




Jo sóc el món i el món és aquest jo mateix, perquè a través dels meus llibres puc ser tot el que vull ser.
Paraules i dibuixos, prosa i poesia em porten a llocs que són proprers i alhora plens de llunyania.
A la terra dels sultans i de l´or, mil histories que arriben al cor de genis de llanties meravelloses, ogresses, sindbads, i catifes voladores li conten els seus secrets a Xarazad.
Ja amb cada mot de cada full de paper viatja lluny a través de l´espai i del temps. I, damunt de les ales de la fantasia, de terra i mar mon esperit fa travessia.
Com més llegeix, més m´adone i sé que jo amb el meu llibre sempre estaré en la més bona de les companyies.
Jani D. El Masri
A l´Escola

HEM DEDICAT AQUEST DIA A RECORDAR A G. RODARI I HEM CONTAT ELS SEUS "CONTES PER JUGAR".


També hem fet una representació amb titelles del conte: " El gos que no sabia lladrar" ( versió adaptada per nosaltres)